Kod: Zaznacz cały
1.4 Misje bez SitRepu dodanego na forum nie będą sprawdzane.
Kod: Zaznacz cały
1.4 Misje oficjalne muszą przejść proces sprawdzenia. Żeby misja została sprawdzona musi zostać stworzone wydarzenie z gotowym sitrepem, a także plikiem misji.
Kod: Zaznacz cały
1.15 Wydarzenia, które zostały dane do sprawdzenia, a nie posiadają sitrepu i pliku misji mogą zostać usunięte.
1.16 Termin rozegrania misji jest rezerwowany z momentem nadania wydarzenia do sprawdzenia, gdy spełnia warunki z punktu regulaminu 1.4.
Kod: Zaznacz cały
3. Misje Joint-Op
3.1 MM, który chce zrobić misje Joint-Op w pierwszej kolejności powinien ją przygotować jak każdą misje oficjalną. W drugiej kolejności powinien skontaktować się z Fotonem w sprawie organizacji wydarzenia.
3.2 Joint-Op rozgrywany u gości, rozpisuje Foton. Wydarzenia rozgrywane u nas, rozpisuje MM.
3.3 Rezerwowanie terminu dla Joint-Op'ów jest zależne od jego rodzaju:
- Joint-Opy w których gospodarzami jest A4E: Rezerwacja terminu przebiega tak samo jak w przypadku misji oficjalnych (Punkt 1.6), w konsultacji z Fotonem (Punkt 3.1).
- Joint-Opy wyjazdowe: Termin zostanie zarezerwowany wraz z wrzuceniem wydarzenia. Nie wymagany jest plik misji czy Sitrep.
3.4 Tworzenie drużyn mieszających graczy różnych społeczności, dozwolone tylko za zgodą organizatora Joint-Op.
3.5 Misje Joint-Op, nie podlegają hierarchii z punktu 1.8 regulaminu MM
Kod: Zaznacz cały
§5.12 Z misji można wypisać się na 24 godziny przed jej rozpoczęciem, wypisanie się później skutkuje otrzymaniem ostrzeżenia, natomiast gracz, który nie wypisze się i nie przyjdzie na misje otrzyma nieobecność oraz ostrzeżenie.
Kod: Zaznacz cały
§5.12 Z misji można wypisać się na 24 godziny przed jej rozpoczęciem, wypisanie się później skutkuje naliczeniem wypisu.
Kod: Zaznacz cały
§8.2 Nieobecność - nadawane za niestawienie się na misji, 3 nieobecności, w ciągu 30 dni, skutkują 7 dniowym banem na rozgrywki, natomiast 4 nieobecności to ban na 31 dni.
Kod: Zaznacz cały
§8.2 Nieobecność - nadawane za niestawienie się na misji, 3 nieobecności, w ciągu 30 dni, skutkują 30 dniową blokadą na zapisy.
Kod: Zaznacz cały
§8.1 na §8.3
Kod: Zaznacz cały
§8.2 na §8.4
Kod: Zaznacz cały
§8.4 na §8.5
Kod: Zaznacz cały
§8.5 na §8.6
Kod: Zaznacz cały
§8.6 na §8.7
Kod: Zaznacz cały
§8.7 na §8.8
Kod: Zaznacz cały
§8.8 na §8.9
Kod: Zaznacz cały
§8.9 na §8.10
Kod: Zaznacz cały
§8.1 Wypis - nadawany za wypisanie się z misji poniżej 24h przed jej rozegraniem. Naliczenie 3 wypisów w ciągu 30 dni skutkuję blokadą na zapisy na okres 14 dni.
Kod: Zaznacz cały
§8.2 Blokada na zapisy - jest równoznaczna z brakiem możliwości zapisania się na wydarzenia oficjalne w kalendarzu. Gracz ma cały czas możliwość brania udziału w rozgrywkach po przez stawienie się na misji i zajęcie wolnych slotów (jeśli takowe występują)
Kod: Zaznacz cały
§8.3 Jeżeli ban na rozgrywki za nieobecności, nałoży się na ban otrzymany za ostrzeżenia, ulega on przedłużeniu, o odpowiednią ilość dni.
zostaje zmienione na:§1.16 Zabronione jest obejmowanie przez MM slotów dowódczych oraz specjalistycznych. MM powinien grać na slocie Zeusa, alternatywnie strzelca/strzelca MG/strzelca AT/medyka.
Dodano punkty:§1.16 Nie jest zabronione obejmowanie przez MM i osoby sprawdzające misje slotów dowódczych oraz specjalistycznych.
§1.17 Zmiany terminu misji oficjalnej mogą dokonać tylko i wyłącznie osoby sprawdzające misje. W przypadku propozycji nowego terminu, należy się do takowych zgłosić.
§2.4 Wszelka muzyka spoza defaultowej Army użyta w misji musi być zgłoszona do osoby sprawdzającej misji, lub w sitrepie (wykonawca i tytuł), oraz dostarczyć informację na temat praw autorskich tej muzyki. Osoba sprawdzająca misję ma prawo odrzucić muzykę, jeżeli będzie ona objęta prawami autorskimi.
Dodano do §4.2 System baretekOscar pisze: ↑04 paź 2025, 16:22 Regulamin społeczności, dodano regulamin systemu baretek - §4.2 - §4.7
§4.2 System baretek - Baretki przyznawane są graczom, którzy ukończyli szkolenia specjalistyczne. Stanowią one formalne potwierdzenie kompetencji uczestnika, który pomyślnie zrealizował wszystkie zadania wyznaczone przez instruktora. Posiadanie odpowiedniej baretki umożliwia priorytetowe zapisywanie się na sloty specjalistyczne przypisane do danej kategorii — nawet jeśli wiąże się to z przeniesieniem innego gracza już zajmującego ten slot.
§4.3Kategorie baretek - Szczegółowy wykaz baretek — wraz z warunkami ich zdobycia oraz uprawnieniami, jakie nadają — jest określany przez instruktora odpowiedzialnego za daną kategorię szkoleniową i opublikowany w dziale szkoleń specjalistycznych.
§4.4Zasady przepisywania się na sloty - Gracz może dokonać zamiany slotu w następujących okolicznościach:
a) Musi posiadać baretkę wyższego stopnia od gracza, który zajmuje określony slot
b) Slot musi podlegać pod baretkę braną pod uwagę podczas zamiany
c) obaj gracze są zapisani na tę samą misję, lecz na różnych slotach.
d) Osoba wnioskująca o zamianę musi być zapisana na slot niefunkcyjny, chyba że gracz zajmujący slot docelowy posiada odpowiednią baretkę specjalistyczną uprawniającą do pełnienia funkcji po zamianie.
§4.5 Procedura zamiany slotów - Zamian mogą dokonywać wyłącznie członkowie kadry. Aby zgłosić chęć zamiany, należy założyć temat w dziale „Zamiany slotów” zgodnie z obowiązującym wzorem.
Po zatwierdzeniu wniosku członek kadry dokonuje przeniesienia oraz informuje o tym gracza, którego slot został zmieniony.
Kadra Arma4Ever również podlega tym zasadom — członek kadry nie może przenieść sam siebie.
§4.6 Ograniczenia czasowe - Zamiany slotów można dokonać najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem misji. W ostatniej dobie przed misją opcja ta jest zablokowana.
§4.7 Rezygnacja po przeniesieniu - Jeśli gracz zostanie przeniesiony na slot, którym nie jest zainteresowany, ma prawo wypisać się z misji bez konsekwencji (bez ostrzeżenia), niezależnie od momentu wypisu.
§4.8 Baretka MM jest wyróżnieniem przyznawanym członkom społeczności MM za aktywność i zaangażowanie w tworzenie misji oficjalnych.
§4.9 Aby uzyskać baretkę MissionMaker musi stworzyć co najmniej 5 misji oficjalnych:
§4.10 Aby utrzymać baretkę, Mission Maker musi stworzyć co najmniej jedną misję oficjalną na 4 miesiące. Brak aktywności skutkuje utratą baretki.
§4.11 Stworzenie misji po utracie baretki powoduje jej odzyskanie.
§4.12 Baretki dzielą się na trzy poziomy:
- Brązowa Baretka MM – dla Misison Maker'ów, którzy stworzyli co najmniej 5 misji i spełniają warunek aktywności, ale nie osiągnęli progu na srebrną lub złotą baretkę;
- Srebrna Baretka MM – dla Misison Maker'ów ze średnią ocen ≥ 7,50 w rankingu MM;
§4.13 Poziom posiadanej baretki jest aktualizowany przy każdej miesięcznej aktualizacji rankingu, zgodnie z aktualnym wynikiem uczestnika.
- Złota Baretka MM – dla Misison Maker'ów ze średnią ocen ≥ 8,00 w rankingu MM.
§5.11 Ocena misji jest uznana za ważną po przekroczeniu progu 10 głosów.
§3.7 za TOP 3 najlepszych misji oficjalnych w miesiącu (wg. ocen graczy):
- 1000 exp za I miejsce
- 750 exp za II miejsce
- 500 exp za III miejsce