Changelog

Awatar użytkownika
Foton
St. Chorąży IV
St. Chorąży IV
Posty: 240
Data dołączenia: 2023-01-27 00:17:04
Rejestracja: 29 paź 2022, 18:10

Re: Changelog

Regulamin społeczności dodanie skecji Rozgrywki Joint-Op:

Rozgrywki Joint-Op
§5.21 Wydarzenia Joint-Op są organizowane w celu współpracy pomiędzy społecznościami gamingowymi. Ich celem jest promocja, budowanie relacji oraz wymiana doświadczeń między graczami i grupami.
§5.22 Uczestnicy są zobowiązani do zachowania kultury osobistej i godnego reprezentowania społeczności. Oczekujemy szacunku, przestrzegania zasad fair play oraz unikania zachowań mogących naruszyć dobre imię grupy.
§5.23 Wydarzenia mogą być organizowane zarówno po naszej stronie jako gospodarzy, jak i na wyjeździe u gości. Szczegółowe zasady proponowania i rozpisywania Misji Joint-Ops, znajdziesz w regulaminie MM.
§5.24 Spotkania nie mają na celu porównywania grup i ustalania która z nich jest lepsza. Dlatego prosimy o ograniczenie komentarzy w przestrzeni publicznej i nie tworzenie konfliktów.
§5.25 Uczestniczenie w Joint-Op, jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu oraz tolerowania zachowań i stylu w jakim gra społeczność z którą kooperujemy.
§5.26 Osobą decyzyjną oraz odpowiedzialną za organizację i nadzór nad Joint-Op, jest Foton. Wszelkie skargi kierować przez wiadomość prywatną.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Diamentowy
Młodszy chorąży sztabowy IV
Młodszy chorąży sztabowy IV
Posty: 121
Data dołączenia: 2023-01-26 22:55:53
Rejestracja: 30 paź 2022, 19:03

Re: Changelog

Zmiany w regulaminie MM:

Punkt 1.4 o treści:

Kod: Zaznacz cały

1.4 Misje bez SitRepu dodanego na forum nie będą sprawdzane.
Zostaje zmieniony na:

Kod: Zaznacz cały

1.4 Misje oficjalne muszą przejść proces sprawdzenia. Żeby misja została sprawdzona musi zostać stworzone wydarzenie z gotowym sitrepem, a także plikiem misji.
Do zasad ogólnych regulaminu MM zostały dodane następujące punkty:

Kod: Zaznacz cały

1.15 Wydarzenia, które zostały dane do sprawdzenia, a nie posiadają sitrepu i pliku misji mogą zostać usunięte.
1.16 Termin rozegrania misji jest rezerwowany z momentem nadania wydarzenia do sprawdzenia, gdy spełnia warunki z punktu regulaminu 1.4.
Do regulaminu MM zostaje dodana nowa sekcja:

Kod: Zaznacz cały

3. Misje Joint-Op
3.1 MM, który chce zrobić misje Joint-Op w pierwszej kolejności powinien ją przygotować jak każdą misje oficjalną. W drugiej kolejności powinien skontaktować się z Fotonem w sprawie organizacji wydarzenia.
3.2 Joint-Op rozgrywany u gości, rozpisuje Foton. Wydarzenia rozgrywane u nas, rozpisuje MM.
3.3 Rezerwowanie terminu dla Joint-Op'ów jest zależne od jego rodzaju:
- Joint-Opy w których gospodarzami jest A4E: Rezerwacja terminu przebiega tak samo jak w przypadku misji oficjalnych (Punkt 1.6), w konsultacji z Fotonem (Punkt 3.1).
- Joint-Opy wyjazdowe: Termin zostanie zarezerwowany wraz z wrzuceniem wydarzenia. Nie wymagany jest plik misji czy Sitrep.
3.4 Tworzenie drużyn mieszających graczy różnych społeczności, dozwolone tylko za zgodą organizatora Joint-Op.
3.5 Misje Joint-Op, nie podlegają hierarchii z punktu 1.8 regulaminu MM
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Modzyn
Chorąży V
Chorąży V
Posty: 240
Data dołączenia: 2023-01-26 22:56:46
Rejestracja: 30 paź 2022, 19:04
Lokalizacja: Inowrocław

Re: Changelog

Regulamin społeczności

Zmieniono:

Kod: Zaznacz cały

§5.12 Z misji można wypisać się na 24 godziny przed jej rozpoczęciem, wypisanie się później skutkuje otrzymaniem ostrzeżenia, natomiast gracz, który nie wypisze się i nie przyjdzie na misje otrzyma nieobecność oraz ostrzeżenie.
na

Kod: Zaznacz cały

§5.12 Z misji można wypisać się na 24 godziny przed jej rozpoczęciem, wypisanie się później skutkuje naliczeniem wypisu.

Kod: Zaznacz cały

§8.2 Nieobecność - nadawane za niestawienie się na misji, 3 nieobecności, w ciągu 30 dni, skutkują 7 dniowym banem na rozgrywki, natomiast 4 nieobecności to ban na 31 dni.
na

Kod: Zaznacz cały

§8.2 Nieobecność - nadawane za niestawienie się na misji, 3 nieobecności, w ciągu 30 dni, skutkują 30 dniową blokadą na zapisy.
Zmieniono numerację:

Kod: Zaznacz cały

§8.1 na §8.3

Kod: Zaznacz cały

§8.2 na §8.4

Kod: Zaznacz cały

§8.4 na §8.5

Kod: Zaznacz cały

§8.5 na §8.6

Kod: Zaznacz cały

§8.6 na §8.7

Kod: Zaznacz cały

§8.7 na §8.8

Kod: Zaznacz cały

§8.8 na §8.9

Kod: Zaznacz cały

§8.9 na §8.10
Dodano:

Kod: Zaznacz cały

§8.1 Wypis - nadawany za wypisanie się z misji poniżej 24h przed jej rozegraniem. Naliczenie 3 wypisów w ciągu 30 dni skutkuję blokadą na zapisy na okres 14 dni.

Kod: Zaznacz cały

§8.2 Blokada na zapisy - jest równoznaczna z brakiem możliwości zapisania się na wydarzenia oficjalne w kalendarzu. Gracz ma cały czas możliwość brania udziału w rozgrywkach po przez stawienie się na misji i zajęcie wolnych slotów (jeśli takowe występują)
Usunięto:

Kod: Zaznacz cały

§8.3 Jeżeli ban na rozgrywki za nieobecności, nałoży się na ban otrzymany za ostrzeżenia, ulega on przedłużeniu, o odpowiednią ilość dni.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Foton
St. Chorąży IV
St. Chorąży IV
Posty: 240
Data dołączenia: 2023-01-27 00:17:04
Rejestracja: 29 paź 2022, 18:10

Re: Changelog

Regulamin Społeczności, dodano dwa podpunkty do Przerzucanie graczy między slotami
§5.14 Zmiana slotu w lobby jest dozwolona wyłącznie za zgodą dowódcy drużyny i/lub dowódcy operacji. Samowolne zmiany będą skutkować ostrzeżeniem lub banem.
§5.15 W przypadku zmian dokonanych z polecenia HQ, doświadczenie (EXP) zostanie odpowiednio wyrównane.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Radrix
Młodszy chorąży sztabowy III
Młodszy chorąży sztabowy III
Posty: 254
Data dołączenia: 2023-01-26 22:49:53
Rejestracja: 30 paź 2022, 19:03

Re: Changelog

Regulamin MM aktualizacja.
§1.16 Zabronione jest obejmowanie przez MM slotów dowódczych oraz specjalistycznych. MM powinien grać na slocie Zeusa, alternatywnie strzelca/strzelca MG/strzelca AT/medyka.
zostaje zmienione na:
§1.16 Nie jest zabronione obejmowanie przez MM i osoby sprawdzające misje slotów dowódczych oraz specjalistycznych.
Dodano punkty:
§1.17 Zmiany terminu misji oficjalnej mogą dokonać tylko i wyłącznie osoby sprawdzające misje. W przypadku propozycji nowego terminu, należy się do takowych zgłosić.
§2.4 Wszelka muzyka spoza defaultowej Army użyta w misji musi być zgłoszona do osoby sprawdzającej misji, lub w sitrepie (wykonawca i tytuł), oraz dostarczyć informację na temat praw autorskich tej muzyki. Osoba sprawdzająca misję ma prawo odrzucić muzykę, jeżeli będzie ona objęta prawami autorskimi.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Foton
St. Chorąży IV
St. Chorąży IV
Posty: 240
Data dołączenia: 2023-01-27 00:17:04
Rejestracja: 29 paź 2022, 18:10

Re: Changelog

Regulamin Społeczności, dodano podpunkt §5.6 :
§5.6 Od startu misji gracz (poza Zeusem) wciela się w postać i nie może korzystać z informacji o misji, zdobytych poza grą lub briefingiem — dotyczy to zwłaszcza MissionMakerów i sprawdzających misje.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Foton
St. Chorąży IV
St. Chorąży IV
Posty: 240
Data dołączenia: 2023-01-27 00:17:04
Rejestracja: 29 paź 2022, 18:10

Re: Changelog

Regulamin Społeczności, dodano Oceny misji:
§5.9 Misje oficjalne podlegają ocenie poprzez ankiety zamieszczane w raportach z misji. Ankiety będą publikowane w ciągu 24 godzin od rozpoczęcia scenariusza i będą dostępne przez 48 godzin.
§5.10 W ankietach oceniać misje mogą wyłącznie osoby, które brały udział w rozgrywce. Naruszenie tego ograniczenie będzie skutkować w pierwszej kolejności ostrzeżeniem, a następnie blokadą możliwości oceny misji na okres miesiąca. W skrajnych przypadkach niestosowania się do tego punktu blokada może zostać nałożona na stałe.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Oscar
St. Sierżant Sztabowy V
St. Sierżant Sztabowy V
Posty: 197
Data dołączenia: 2023-01-26 23:35:26
Rejestracja: 30 paź 2022, 19:03

Re: Changelog

Regulamin społeczności, dodano regulamin systemu baretek - §4.2 - §4.7

§4.2 System baretek - Baretki przyznawane są graczom, którzy ukończyli szkolenia specjalistyczne. Stanowią one formalne potwierdzenie kompetencji uczestnika, który pomyślnie zrealizował wszystkie zadania wyznaczone przez instruktora. Posiadanie odpowiedniej baretki umożliwia priorytetowe zapisywanie się na sloty specjalistyczne przypisane do danej kategorii — nawet jeśli wiąże się to z przeniesieniem innego gracza już zajmującego ten slot.
§4.3Kategorie baretek - Szczegółowy wykaz baretek — wraz z warunkami ich zdobycia oraz uprawnieniami, jakie nadają — jest określany przez instruktora odpowiedzialnego za daną kategorię szkoleniową i opublikowany w dziale szkoleń specjalistycznych.
§4.4Zasady przepisywania się na sloty - Gracz może dokonać zamiany slotu w następujących okolicznościach:
a) Musi posiadać baretkę wyższego stopnia od gracza, który zajmuje określony slot
b) Slot musi podlegać pod baretkę braną pod uwagę podczas zamiany
c) obaj gracze są zapisani na tę samą misję, lecz na różnych slotach.
d) Osoba wnioskująca o zamianę musi być zapisana na slot niefunkcyjny, chyba że gracz zajmujący slot docelowy posiada odpowiednią baretkę specjalistyczną uprawniającą do pełnienia funkcji po zamianie.
§4.5 Procedura zamiany slotów - Zamian mogą dokonywać wyłącznie członkowie kadry. Aby zgłosić chęć zamiany, należy założyć temat w dziale „Zamiany slotów” zgodnie z obowiązującym wzorem.
Po zatwierdzeniu wniosku członek kadry dokonuje przeniesienia oraz informuje o tym gracza, którego slot został zmieniony.
Kadra Arma4Ever również podlega tym zasadom — członek kadry nie może przenieść sam siebie.
§4.6 Ograniczenia czasowe - Zamiany slotów można dokonać najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem misji. W ostatniej dobie przed misją opcja ta jest zablokowana.
§4.7 Rezygnacja po przeniesieniu - Jeśli gracz zostanie przeniesiony na slot, którym nie jest zainteresowany, ma prawo wypisać się z misji bez konsekwencji (bez ostrzeżenia), niezależnie od momentu wypisu.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Oscar
St. Sierżant Sztabowy V
St. Sierżant Sztabowy V
Posty: 197
Data dołączenia: 2023-01-26 23:35:26
Rejestracja: 30 paź 2022, 19:03

Re: Changelog

Oscar pisze: 04 paź 2025, 16:22 Regulamin społeczności, dodano regulamin systemu baretek - §4.2 - §4.7

§4.2 System baretek - Baretki przyznawane są graczom, którzy ukończyli szkolenia specjalistyczne. Stanowią one formalne potwierdzenie kompetencji uczestnika, który pomyślnie zrealizował wszystkie zadania wyznaczone przez instruktora. Posiadanie odpowiedniej baretki umożliwia priorytetowe zapisywanie się na sloty specjalistyczne przypisane do danej kategorii — nawet jeśli wiąże się to z przeniesieniem innego gracza już zajmującego ten slot.
§4.3Kategorie baretek - Szczegółowy wykaz baretek — wraz z warunkami ich zdobycia oraz uprawnieniami, jakie nadają — jest określany przez instruktora odpowiedzialnego za daną kategorię szkoleniową i opublikowany w dziale szkoleń specjalistycznych.
§4.4Zasady przepisywania się na sloty - Gracz może dokonać zamiany slotu w następujących okolicznościach:
a) Musi posiadać baretkę wyższego stopnia od gracza, który zajmuje określony slot
b) Slot musi podlegać pod baretkę braną pod uwagę podczas zamiany
c) obaj gracze są zapisani na tę samą misję, lecz na różnych slotach.
d) Osoba wnioskująca o zamianę musi być zapisana na slot niefunkcyjny, chyba że gracz zajmujący slot docelowy posiada odpowiednią baretkę specjalistyczną uprawniającą do pełnienia funkcji po zamianie.
§4.5 Procedura zamiany slotów - Zamian mogą dokonywać wyłącznie członkowie kadry. Aby zgłosić chęć zamiany, należy założyć temat w dziale „Zamiany slotów” zgodnie z obowiązującym wzorem.
Po zatwierdzeniu wniosku członek kadry dokonuje przeniesienia oraz informuje o tym gracza, którego slot został zmieniony.
Kadra Arma4Ever również podlega tym zasadom — członek kadry nie może przenieść sam siebie.
§4.6 Ograniczenia czasowe - Zamiany slotów można dokonać najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem misji. W ostatniej dobie przed misją opcja ta jest zablokowana.
§4.7 Rezygnacja po przeniesieniu - Jeśli gracz zostanie przeniesiony na slot, którym nie jest zainteresowany, ma prawo wypisać się z misji bez konsekwencji (bez ostrzeżenia), niezależnie od momentu wypisu.
Dodano do §4.2 System baretek
System obowiązuje jedynie na misjach oficjalnych.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Modzyn
Chorąży V
Chorąży V
Posty: 240
Data dołączenia: 2023-01-26 22:56:46
Rejestracja: 30 paź 2022, 19:04
Lokalizacja: Inowrocław

Re: Changelog

Dodano:
§4.8 Baretka MM jest wyróżnieniem przyznawanym członkom społeczności MM za aktywność i zaangażowanie w tworzenie misji oficjalnych.
§4.9 Aby uzyskać baretkę MissionMaker musi stworzyć co najmniej 5 misji oficjalnych:
§4.10 Aby utrzymać baretkę, Mission Maker musi stworzyć co najmniej jedną misję oficjalną na 4 miesiące. Brak aktywności skutkuje utratą baretki.
§4.11 Stworzenie misji po utracie baretki powoduje jej odzyskanie.
§4.12 Baretki dzielą się na trzy poziomy:
  • Brązowa Baretka MM – dla Misison Maker'ów, którzy stworzyli co najmniej 5 misji i spełniają warunek aktywności, ale nie osiągnęli progu na srebrną lub złotą baretkę;
  • Srebrna Baretka MM – dla Misison Maker'ów ze średnią ocen ≥ 7,50 w rankingu MM;
  • Złota Baretka MM – dla Misison Maker'ów ze średnią ocen ≥ 8,00 w rankingu MM.
§4.13 Poziom posiadanej baretki jest aktualizowany przy każdej miesięcznej aktualizacji rankingu, zgodnie z aktualnym wynikiem uczestnika.
§5.11 Ocena misji jest uznana za ważną po przekroczeniu progu 10 głosów.
§3.7 za TOP 3 najlepszych misji oficjalnych w miesiącu (wg. ocen graczy):
  • 1000 exp za I miejsce
  • 750 exp za II miejsce
  • 500 exp za III miejsce

Zmieniono numerację punktów od 5.11 w górę (wg. starej numeracji) o 1 w góre.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ODPOWIEDZ