3. System doświadczenia i odznaczeń
§3.1 Ilość zebranych punktów doświadczenia, determinuje rangę gracza na forum
§3.2 Rangi odpowiadają polskim stopniom wojskowym z lat 1990-2004
§3.3 Każdy ze stopni ma 5 poziomów (Szeregowy I do Szeregowy V)
§3.4 Gracz ma możliwość zdobycia 130 rang, zaczynając od Szeregowego I, kończąc na Generale V.
(Zobacz wszystkie stopnie)
§3.5 Punkty doświadczenia, gracz może zdobyć za udział w:
- misjach oficjalnych (w zależności od zajmowanego slota, zobacz taryfikator)
- udział w misjach nieoficjalnych (20 exp)
§3.6 za tworzenie misji/wydarzeń na potrzeby grupy:
- wydarzeniach z innych gier (10 exp)
- 500 exp za stworzenie misji oficjalnej (bonus 5 exp za każdego zajętego slota na swojej misji w momencie jej rozpoczęcia)
- 30 exp za stworzenie misji nieoficjalnej (brak bonusu za zajęte sloty)
- 15 exp za stworzenie wydarzenia innej gry (brak bonusu za zajęte sloty)
§8.7 Ograniczenie dostępu do społeczności lub jej części - decyzja członka kadry, musi być zatwierdzona przez dwóch dowódców.
§8.8 Wydalenie ze społeczności - decyzja członka kadry, musi być zatwierdzona przez trzech dowódców.
§6.3 Osoba tworząca wydarzenie w kalendarzu związane z rozgrywką w inną niż arma grę, uznana jest za osobę prowadzącą dane wydarzenie i jest zobligowana do:
a) Ustalenia zasad rozgrywki i zapoznania z nimi wszystkich uczestników, poprzez stworzenie odpowiedniego tematu na forum.
b) Otwarcia i zamknięcia zapisów, w porach umożliwiających swobodny udział członków społeczności w wydarzeniu.
c) Rozpoczęcia i zamknięcia wydarzenia zgodnie z oznaczonymi wcześniej godzinami.
d) W szczególnych sytuacjach do odwołania wydarzenia - uzasadniając tą decyzję wpisem na forum w odpowiednim dziale dotyczącym gry.
e) Informowania osób zainteresowanych wydarzeniem o zmianach w istotnych elementach rozgrywki (np. godzina rozpoczęcia, zmiana zasad, zmiana zespołów, zmiana DLC itp.).
§6.4 Zobowiązuje się uczestników biorących udział w wydarzeniu do śledzenia tematu przewodniego dla danego wydarzenia.
Przerzucanie graczy między slotami
§5.13 Dowódcy mogą przerzucać graczy między slotami, jeżeli rozegranie scenariusza jest niemożliwe, przez brak obsadzenia niezbędnych dla grywalności misji slotów.
§5.14 Niezbędność slotów do rozegrania scenariusza określają: MissionMaker na poziomie technicznym/gameplayowym oraz HQ pod kątem organizacyjnym.
§5.15 W pierwszej kolejności należy zapytać czy są chętni na dany slot, w przypadku braku chętnych zostaną oni wskazani przez HQ.
§5.16 Jeżeli podczas przerzucania jest to możliwe, powinien zostać wybrany gracz, na slocie podobnym do slota na który zostanie przerzucony.
§5.17 W przypadku konieczności obsadzenia slotów i braku chętnych, odmowa gracza ostatecznie wyznaczonego przez HQ, będzie rozpatrywana jako niewykonanie rozkazu podczas misji.
§5.2Od zatwierdzenia listy obecności, spóźnieni którzy potwierdzili że wchodzą na serwer, mają 5 minut na zajęcie slota, po tym czasie slot może zostać zajęty przez rezerwę.
§8.9 Usprawiedliwić nieobecność, może administrator lub dowódca, na wniosek ukaranego.
§3.8 Administrator może ukarać Użytkownika, karą porządkową w postaci zablokowania dostępu do shoutbox.